Reklama outdoorowa jako najbardziej efektywny sposób na przyciągnięcie spojrzeń spacerowiczów, nawet jeśli w ogóle nie są zainteresowani nabyciem np. mebli


Chociaż wszelkiego rodzaju reklamy bywają nierzadko odbierane jako zbyt nachalne, to jednak nadal pozostają niezwykle skuteczne. Aby wspomniana reklama przynosiła konkretne pieniądze, musi być tak wymyślona, by każdy telewidz bądź przechodzień mógł bez trudu ją zapamiętać. Jednak zbyt duża nietuzinkowość również nie jest polecana, gdyż efekt końcowy może być przeciwny do zamierzonego.

Reklama outdoorowa wydaje się być jedną z najbardziej skutecznych form promocji. Spoty w radiu
trafiają tylko do tych czterdziestolatków, którzy mają chęć na słuchanie audycji, a reklamy w sieci są coraz bardziej nachalne, czym zrażają do siebie mniej powściągliwych klientów. Tymczasem o efektywności promocji firmy bądź (zobacz link tu...) danego produktu na plakacie umieszczonym na wielkim billboardzie świadczy nade wszystko jeden niezwykle ważny fakt. A mianowicie, na ten plakat będą patrzeć wszyscy spacerowicze oraz taksówkarze, bez względu na wiek czy statusu społecznego.

W obecnych czasach, gdy reklamuje się niemalże wszystko i to poza tym w każdym miejscu naszego kraju, wcale nie jest prosto przekonać potencjalnych klientów bądź usługobiorców, aby kupili konkretny artykuł czy zdecydowali się na najmodniejsze w sezonie obcięcie włosów u lokalnego fryzjera. Na przykład pod uwagę weźmy meble i od razu odpowiedzmy sobie, ile razy w ciągu 12 miesięcy kupujemy nowiutką sofę albo półkę do domowej biblioteki - oczywiście nie za często. Z tego powodu wytwórca, który planuje wprowadzić swoje produkty na lokalny rynek, powinien wpisać w wyszukiwarkę np. hasło billboardy Jelenia Góra. W ten sposób trafi do dużego grona potencjalnych kupujących, nawet jeśli ci jeszcze bynajmniej nie myślą o wyniesieniu starych mebli.

Billboard na drodze
Author: Robert Ashworth
Source: http://www.flickr.com
Hasłem billboardy Jelenia Góra będą również zainteresowani menedżerowie sklepów meblowych bądź tych ze sprzętem agd, położonych na terenie Kotliny Jeleniogórskiej, jak również w jej okolicy. A w miastach usytuowanych blisko granicy można też trafić do nabywców, którzy przyjechali z sąsiednich krajów. Dlatego warto obok napisów w ojczystym języku umieścić także te w języku niemieckim bądź (pozostałe wiadomości) czeskim.



Przed wielkimi spółkami stoją naprawdę ogromne wyzwania. Dla nich lokalne rynki to za mało, więc swoją reklamę muszą przeprowadzić z głową i to wykorzystując wszystkie dostępne środki. Być może nie wystarczy wpisać w internet hasła billboardy Konin lub billboardy Kraków - w tym przypadku trzeba będzie pomyśleć także o innych formach reklamy, które wzmocnią billboardową kampanię.

Tags: Internet, Promocja, reklama, plakat, klienci