Promocja biznesu - rodzaje skutecznej promocji


Reklama to najprostsza i zarazem najistotniejsza strategia zdobycia nowych nabywców. Każda firma stosuje wybraną przez siebie odmianę reklamy - lokuje ją na billboardach, muralach, w radiu albo na Autobusie.


Dowiedz się, jakich metod można użyć, ażeby promocja firmy była efektywna.




Przydomowa oczyszczalnia ścieków
Author: wfeiden
Source: http://www.flickr.com/


Zdrowie i uroda
Author: Alejandro Martinez
Source: http://www.flickr.com


malowanie murali
Author: katsrcool (Kool Cats Photography) 1,000,000 + View
Source: http://www.flickr.com


Reklama outdoorowa, określana również jako (DOOH) to niesłychanie efektywna odmiana promocji przedsiębiorstwa. Jej celem jest dostarczanie przesyłu reklamowego w konkretnych miejscach dosłownie na ulicy, z zawartością dopasowaną do lokalizacji wyświetlacza. Reklama zewnętrzna jest ogólnie osiągalna oraz cechuje ją ogromny poziom oglądalności. Reklamę tego rodzaju widać na każdym kroku: na billboardach, również artystyczne malowanie ścian (zobacz ilustracje - Ideamo). Podług badań, taka promocja firmy odbierana jest przez konsumentów jako najmniej drażniący lub inwazyjny typ reklamy. Reklama zewnętrzna gwarantuje także wysoki zwrot inwestycji - podług danych z rynku amerykańskiego - każdy ulokowany dolar zwraca się trzykrotnie. Wielkim atutem jest też brak deklaratywności. Oznacza to, iż odbiorca reklamy nie musi zakupić gazety, uruchomić telewizji bądź korzystać z netu, by zetknąć się z reklamą.


Kwestia nośników outdoorowych całkiem często poruszana jest przez architektów jak też konserwatorów zabytków. Przeciwnicy tejże formy reklamy żądają wyeliminowania reklam outdoorowych z miast. Promocja firmy może się też odbywać za pomocą pozostałych źródeł.


Warto rozważyć promocję firmy w sieci, w gazecie, w telewizji bądź malowanie murali, jeżeli fundusz firmy na to pozwala (przejrzyj treść strony). Warto pamiętać, że nawet przy małych nakładach możesz zyskać efektywną a także zapadającą w pamięć kampanię reklamową, wszystko zależy od naszej kreatywności.

Tags: Auto, reklamy, klientów